Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
A sustainable future, step by step
Sinds onze oprichting in september 1973 heeft De Klerck Engineering zich ontwikkeld tot een multidisciplinair bureau dat oplossingen voor elk project levert. Met een focus op innovatie en duurzaamheid zetten we ons in om stap voor stap bij te dragen aan een duurzame toekomst. Onze expertise stelt ons in staat om oplossingen te bieden die zowel functioneel als milieuvriendelijk zijn, ongeacht de complexiteit van het project.
Om onze financiële processen te optimaliseren en onze interne boekhouding te beheren, zijn we op zoek naar een financial expert.
Ben jij een hands-on boekhouder of financieel expert met zin voor verantwoordelijkheid? Heb je ervaring met cijfers in het bredere plaatje en ervaring in een KMO-omgeving?
Dan hebben we een sleutelrol voor jou!
Verantwoordelijkheden:
Je beheert de volledige interne boekhouding in ons digitaal boekhoudpakket van A tot Y, bouwt mee aan duidelijke financiële rapportering en zorgt voor structuur en overzicht in de financiële processen.
Je werkt nauw samen met de bestuurders en bent een kritische en loyale gesprekspartner in de verdere groei van het bedrijf. Daarnaast werk je ook nauw samen met het Head of Operations, onze Afdelingshoofden, de Projectleiding en een externe boekhoudpartij.
Je stelt financiële rapporten, analyses en cashflowoverzichten op.
Je bereidt btw-aangiftes, IC-opgaven en jaarafsluitingen voor.
Je ondersteunt de financiële opvolging van projecten via IonBiz.
Je verwerkt de achterliggende loonadminstratie met de HR-verantwoordelijke en het sociaal secretariaat
Je bereidt de betalingslijsten voor en volgt betalingen op.
Je optimaliseert processen en digitaliseert documenten via M365/SharePoint.
Je hebt minimum een bachelordiploma accountancy-fiscaliteit.
Je beschikt over een stabiele werkervaring.
Minstens 5 jaar ervaring met boekhouding A-Y in een gelijkaardige kmo-omgeving.
Sterke kennis van Yuki of Exact Online, ervaring met IonBiz of andere ERP is een pluspunt.
Ook ervaring in het opzetten van digitale finance tools in een KMO omgeving is mooi meegenomen.
Je bent vertrouwd met digitale tools zoals Outlook, Teams, SharePoint en Excel.
Je werkt zelfstandig, discreet en gestructureerd.
Je bent cijfermatig en analytisch sterk én communiceert vlot.
Een functie met impact en groeipotentieel, je maakt deel uit het van het directiecomité
Een centrale rol in een stabiele en professionele werkomgeving
Ondersteuning, autonomie en ruimte voor initiatief
Een no-nonsense team dat inzet op kwaliteit en samenwerking
Een competitief salarispakket met firmawagen, groepsverzekering, cafetariaplan en maaltijdcheques
Een voltijdse functie, een 4/5de tewerkstelling is eventueel ook bespreekbaar.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier